Για τα προς επιστροφή προϊόντα απαραίτητη προϋπόθεση είναι αυτά να αποστέλλονται χωρίς φθορές και σε άρτια κατάσταση, με την αρχική τους συσκευασία, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους. Σαν ημερομηνία επιστροφής, λογίζεται η ημερομηνία παράδοσης σε μεταφορική που αναγράφεται επάνω στο σχετικό δελτίο. Εάν τα επιστρεφόμενα προϊόντα δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις, θα επιστρέφονται στον πελάτη με χρέωση παραλήπτη.
Επιστροφές δεν θα γίνονται δεκτές, αν προηγουμένως ο πελάτης δεν έχει ενημερώσει γραπτώς (με ηλεκτρονικό μήνυμα στη διεύθυνση loris@loris.gr ή με φαξ στο 2551110533) για την πρόθεσή του να επιστρέψει το προϊόν.
Οποιαδήποτε ενέργεια αντικατάστασης προϋποθέτει πρώτα την παραλαβή του/των προϊόντος/ων στη διεύθυνση της έδρας μας: Εμπορίου 66 68132 Αλεξανδρούπολη. Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή / αντικατάσταση του/των προϊόντος/ων θα πρέπει να γίνεται μαζί με τα απαραίτητα συνοδευτικά έγγραφα του/των προϊόντος/ων (π.χ. Δελτίο επιστροφής εμπορευμάτων, Απόδειξη λιανικής πώλησης).
Επιστροφή προϊόντων με χρέωση του πελάτη:
- Όταν ο πελάτης αλλάξει γνώμη.
- Όταν ο πελάτης έχει παραγγείλει λάθος προϊόν από αυτό που επιθυμούσε εξαρχής.
- Όταν ο πελάτης, αφού παραλάβει την παραγγελία του, διαπιστώσει ότι δεν τον εξυπηρετεί το προϊόν που παρήγγειλε.
- Όταν ο πελάτης κατά την τηλεφωνική παραγγελία δεν αναφερθεί σε συγκεκριμένο κωδικό προϊόντος.
Επιστροφή προϊόντων με χρέωση της Εταιρείας:
Η εταιρεία μας και οι συνεργαζόμενες εταιρείες μεταφορών καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για την προστασία των προϊόντων κατά τη μεταφορά τους. Ωστόσο, ενδέχεται λόγω του εύθραυστου ορισμένων προϊόντων κάποιο να υποστεί ζημία ή να σπάσει ή να γίνει ελλειμματική αποστολή.
Σε όλες τις περιπτώσεις, η Venalko IKE αναλαμβάνει την άμεση αντικατάσταση του προϊόντος χωρίς καμία χρέωση. Θα πρέπει όμως να υποβάλετε το αίτημά σας γραπτά (μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή φαξ) για αντικατάσταση του προϊόντος και να μας επισυνάψετε μια ή περισσότερες φωτογραφίες.
Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της Εταιρείας, διευθετείται αποκλειστικά από την Εταιρεία.
Σε περίπτωση που συμφωνηθεί επιστροφή χρημάτων, το κόστος των μεταφορικών που καταβλήθηκε κατά την πρώτη αποστολή των προϊόντων δε συμπεριλαμβάνεται.
Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές:
- Όταν τα προϊόντα έχουν ανοιχθεί ή χρησιμοποιηθεί.
- Εάν προηγουμένως ο πελάτης δεν έχει ενημερώσει γραπτώς (με ηλεκτρονικό μήνυμα στη διεύθυνση loris@loris.gr ή με φαξ στο 2551110533) για την πρόθεσή του να επιστρέψει το προϊόν.
- Όταν έχει παρέλθει το διάστημα των 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων.
- Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή μόλις αποσφραγιστούν για λόγους υγιεινής.
Στη Venalko IKE προσπαθούμε πάντα για την όσο το δυνατόν ταχύτερη και άρτια εξυπηρέτηση των πελατών μας. Παρόλα αυτά ενδέχεται να προκύψουν καθυστερήσεις για τις οποίες η Εταιρεία δεν έχει υπαιτιότητα. Για τις περιπτώσεις που η παραγγελία δεν παραδοθεί στην εκτιμώμενη ημερομηνία που έχει δοθεί από την μεταφορική εταιρεία, καθώς και για τις περιπτώσεις καθυστερήσεων λόγω ανωτέρα βίας, η Εταιρεία δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη. Εάν ο πελάτης σε κάποια από τις παραπάνω περιπτώσεις επιθυμεί επιστροφή χρημάτων, θα επιβαρυνθεί το κόστος της αποστολής των προϊόντων, αλλά και αυτό της επιστροφής αυτών στην έδρα της εταιρείας.
Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 2551 11 55 33, είτε μέσω e-mail στο loris@loris.gr.